המלצות לפרסום

המלצות לפרסום 

קהל יעד:

מתוך סקר השוק ניתן להבין שקהל היעד שלנו הוא בעיקר נשים בגילאי 12-18 או בגילאי 41-50.

מטרה:

אנו מעוניינות להגדיל את רמת המודעות של אזרחי מדינת ישראל לנושא הנגישות.

אמצעי התקשורת דרכם נעביר את המסר:

רשתות חברתיות ואינטרנט.

אנחנו מעוניינות להגביר את רמת המודעות של אזרחי ישראל בנושא הנגישות, להראות את הקושי הרב אשר חווים בלי המוגבלות כאשר אין נגישות ולהציף את הבעיות הקיימות כיום על מנת לפתור אותם.
מתוך שקר השוק הסקנו כי קהל היעד שלנו הוא בעיקר נשים בגילאי 12-18 או 41-50.
את המטרה שלה אנו נעביר באמצעות הרשתות החברתיות והאינטרנט.

 

 

כתיבת תגובה

בלוג בוורדפרס.קום.

למעלה ↑