מבוא.

כחלק מעבודתי בתקשורת בנושא נגישות , בחרתי לעשות את הפרויקט האישי שלי בנושא ייצוג בעלי מוגבלויות בסרטים עלילתיים.

בחרתי לעשות את עבודתי בנושא "סרטים עלילתיים" מכיוון שבעיניי זוהי דרך נפלאה ,מעניינת וחווייתית לחקור על נושא המוגבלות והנגישות ואולי גם להשפיע על הקוראים של עבודה זו.

בעבודתי אחקור 2 סרטים עלילתיים שמייצגים נכים ומוגבלים ואת הקושי שהם חווים.

אני אנתח את הסרטים – "ללכת בדרכך" שמספר על מערכת היחסים של נכה על כיסא גלגלים והמטפלת שלו ואת הסרט "פלא" שמספר על ילד שנולד עם עיוות בפנים ועל הקושי וההתמודדות שלו בחטיבת הביניים.

בשני הסרטים אכתוב את התקציר שלהם , אכתוב ואספר על במאי שביים את הסרטים , אאפיין את הדמויות הראשיות והמשפיעות בסרטים ואנתח את הסצנות המרכזיות והחשובות בסרט.

אני מקווה שעבודתי תוכל להשפיע על הקוראים , הנושא שאני וחברותיי לעבודה בחרנו הוא נושא שבעיניי לא מודבר כלכך בחיי היומיום ותקשורת , יש לאנשים נטייה להיות מרוכזים בעצמם ופחות לשים לב לסביבה , לכן אני מקווה שבעבודה הזו אני אגרום לאנשים לשים קצת יותר לב לסובבים אותם , לאלו שקצת יותר קשה להם ובכך אפילו אלמד את קוראיי עובדה זו משהו חדש.

הסרטים שאני הולכת לנתח בעבודה הם 2 סרטים מדהימים שמדברים על ההתמודדות של ה"שונים" בחברה , כל אחד בדרכו, הם מציגים את הקשיים והתמודדות הבלתי נסבלת בחיי היומיום , מה שלנו נראה סטנדרטי ורגיל, להם נראה לעיתים בלי אפשרי, מביך וקשה.

אני מקווה שאצליח להעלות עוד מודעות בקרב קהילת הנכים בארץ באמצעות עבודה זאת.

 

תוצאת תמונה עבור ‪start‬‏

                                                                                                                                         

 

כתיבת תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.

למעלה ↑