אסטרטגיית שיווק

יעדי הפרסום

יעדי הפרסום שלנו הם נשים וגברים, גילאי 12 עד 18, 41 עד 50, במיוחד לאנשי אדריכלות ולגורמי ממשלה ובנוסף עמותות.

פילוח שוק וקהל המטרה

גילאי 12 ומעלה לכלל הסביבה והמגדרים ולכל האזורים בארץ.

המסר הפרסומי

משפט המסר שלנו (הסלוגן) הוא "העתיד הוא נגיש".
המסר שלנו בסלוגן זה שיש לשאוף לנגישות על מנת ליצור שוויון בין בעלי מוגבלויות לאנשים 'רגילים', וליצור סביבה הוגנת גם לבעלי מוגבלויות.

התאמת המסר לאמצעי הפרסום                         

לצורך הפצת המסר צילמנו כתבה ופרסומת שאותם העלנו ליוטיוב, המסר הוא ויזואלי, הוא נגיש ובכך מגיע אל יותר אנשים.

פניית המסר

הפנייה היא רגשית, היא מעוררת רגש של הפחדה אצל הצופה ובכך לגרום לו להבין את הקשיים שיש לבעלי מוגבלויות בחיי היום יום.

אמצעים/ גישות לשכנוע

האמצעים שלנו לשכנוע הם הסלוגן הקליט, הסטיקרים הקליטים שיצרנו שמובנים לכולם וגם כמובן הפרסומת והכתבה שמשקפות את המצב הבעייתי שיש לתקן.

אלמנטים חוזרים להשגת אפקטיביות מצטברת

האלמנטים החוזרים שלנו כדי להשיג אפקטיביות מצטברת הם בעיקר אלמנטים ויזואלים כגון:
כתבה העוסקת בנשים שחוו קושי נגישותי ואיך הן התמודדו עם המוגבלות.
פרסומת שהאלמנטיים העיקריים בה הן של הפחדה, דרמטיות, אי נוחות וחששות על מנת להראות את הבעייתיות של אי נגישות לבעלי מוגבלויות במקרים מסכני חיים.
סטיקר עם הסלוגן "העתיד הוא נגיש" בכדי להפיץ את המסר.
צמידים העם הסלוגן בעברית ובכתב ברייל, על מנת להדגיש את השאיפה לנגישות אותה אנו מקדמות.
אנו מאמינות שאלמנטים ויזואליים הן הצורה הטובה ביותר להעביר מסר, במיוחד בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים.

תאריכי פרסום (ראציונל)

תאריכי הפרסום בהם בחרנו לפרסם את הקמפיין למען הנגישות הם החל מה3.12 ועד לסוף חודש דצמבר. בחרנו בתאריכים אלה מכיוון שה-3 בדצמבר הוא יום הנגישות, ולכן אלה הם התאריכים המתאימים ביותר להעלאת המודעות לנושא. בנוסף, בחרנו בתערוכה שתתקיים בפברואר וגם בה ניתן להעלות את המודעות מכיוון שהיא מעצבים ואדריכלים בעלי היכולת להנגיש מקומות רבים.

כתיבת תגובה

בלוג בוורדפרס.קום.

למעלה ↑