הכלי: שלטי חוצות (ארציים)
מיקום: תל אביב והסביבה.
עלות: 1,800 ש"ח לשלט חוצות- 560 שלטי חוצות.
תאריך: כל חודש דצמבר.
נימוק: 3.12 הוא יום הנגישות לבעלי המוגבלויות.
הכלי: טלוויזיה
מיקום: הערוצים 11, 12, 13.
עלות: 11,700 ש"ח לפרסומת לכמות של 40 פרסומות.
תאריך: כל חודש דצמבר.
נימוק: 3.12 הוא יום הנגישות לבעלי המוגבלויות, בנוסף ערוצים אלו הם הערוצים הכי נצפים במדינה מה שאומר שהפרסומות יגיעו לכמה שיותר צופים.
הכלי: רדיו
מיקום: גלגלצ, רדיו רקע.
עלות: 600 ש"ח לפרסומת לכמות של 300 פרסומות.
תאריך: 3.12
נימוק: 3.12 הוא יום הנגישות לבעלי המוגבלויות, בנוסף גלגלצ ורדיו רקע הם בין ערוצי הרדיו המפורסמים והנשמעים ביותר בישראל מה שאומר שכך יותר אנשים יחשפו לפרסומת.
הכלי: אוטובוס
מיקום: אגד ודן.
עלות: 300 ש"ח לפרסומת לכמות של 1,500 פרסומות.
תאריך: 3.12 ועד סוף חודש דצמבר.
נימוק: תחבורה ציבורית נמצאת בכל מקום, רואים אותם כל פעם שנוסעים בכביש זאת אומרת שכך יעורר יותר מודעות.
הכלי: פוסטר מדיה
מיקום: אתרי תקשורת (YNET, מאקו).
עלות: 300 ש"ח ליחידה לכמות של 1,000 פוסטרים.
תאריך: 3.12 ושבוע אחר כך.
נימוק: יש להגיע לכמות גדולה של אנשים דרך אתרי האינטרנט המוכרים.
הכלי: עיתון
מיקום: ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ,ישראל היום.
עלות: 6,750 ש"ח לפרסומת לכמות של 50 פרסומות.
תאריך: 3.12 ושבוע אחר כך.
נימוק: אלו הם העיתונים הכי נקראים במדינה ובכך זה 'יגיע' לכמה שיותר אנשים.
הכלי: אינטרנט
מיקום: רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר) ואתרי תקשורת (YNET, מאקו, חדשות 2).
עלות: 1,000 לפרסומת לכמות של 100 פרסומות.
תאריך: 3.12 ושבוע אחר כך.
נימוק: יש אפשרות להגיע לכמה שיותר אנשים בכך שאלו הם האתרים הכי נצפים שיש.
הכלי: פלייר
מיקום: תל אביב והסביבה.
עלות: 10 ש"ח ליחידה לכמות של 500 פליירים.
תאריך: 3.12
נימוק: אלו הם האזורים הכי מתויירים והכי מאוכלסים, יש אפשרות להגיע ליותר אנשים.
הכלי: סטיקר
מיקום: מרכז.
עלות: 10 ש"ח ליחידה לכמות של 1,000 סטיקרים.
תאריך: 3.12
נימוק: ידביקו את זה במקומות שונים מה שאומר שכך יותר אנשים יראו ויחשפו לזה.
הכלי: גימיק (צמיד)
עלות: 10 ש"ח ליחידה לכמות של 10,000 צמידים.
תאריך: 3.12
נימוק: יגיע לכמה שיותר אנשים.
הכלי: תערוכה
מיקום: גני התערוכה בתל אביב.
עלות: 15,000 ליחידה לכמות של 2 תערוכות.
תאריך: 5-6.2.2019
נימוק: התערוכה עוסקת בעיצוב ובנייה בין היתר של מבנים ובכך יעלה מודעות לגורמים האחראים לכך.
הכלי: מסיבת עיתונאים
מיקום: היכל טוטו חולון.
עלות: 10,000 ליחידה ולכמות של מסיבת עיתונאים אחת.
תאריך: 2.12.2019
נימוק: בקירוב ליום המודעות לנגישות.
כתיבת תגובה